Творчество двигает нас вперед
31.03.2020 02:24

Каннские львы пройдут в соответствии с графиком 22-26 июня в Каннах,
Франция.

Нынешний кризис влияет на всех нас так, как мы не могли себе представить, и никто из нас не одинок в своих заботах о будущем. В мире, который все больше и больше разделен, важно помнить, что мы делаем все возможное, когда мы собираемся вместе, сотрудничаем и делимся.

Подробнее
Daily Inspiration | Chipotle: king of content
26.03.2020 21:54

Chipotle prides itself on community-building. Famous for its multi-state Cultivate Festival, it recently launched virtual lunchtime Zoom hangouts featuring celebrity guests to entertain people now working from home. It’s been a branded content frontrunner, using it to change the way people think about and eat fast food.

Подробнее
Продление приема работ на Cannes Lions 2020
26.03.2020 00:14

 

Каннские львы пройдут в соответствии с графиком 22-26 июня в Каннах,
Франция.

Мы переживаем беспрецедентные времена и понимаем проблемы, с которыми сталкиваются люди. Многие из вас заявили, что просто не успевают завершить свои работы и подать их на Фестиваль. В ответ на эти вызовы мы скорректировали срок и сроки участия.

Подробнее
Daily Inspiration | Humanising banks
25.03.2020 00:11

Following the 2007-08 financial crisis, trust has been an ongoing issue for consumer-facing banks. These attempts to reconnect with people, either through emotional story-telling, passion points or grassroots listening and assistance, show a more human side to financial brands.

Подробнее
Daily Inspiration | Data-driven creativity
20.03.2020 23:01


Using data to power showstopping executions has been a popular way for brands to show off meaningful brand attributes or encourage behaviour change. That creative treatment brings data centre stage, making it less scientific and more emotional and engaging.

Подробнее